Kıta Kaymasını kim buldu Kıta Kaymasını kim buldu keşfetti., nerede nasıl, niçin, tairih, tarihi gelişimi, neden, ne zaman, kim icad icat edip bulmuş, kim buldu kim icad, Kıtaların, ilk başta bir bütünken daha sonra, okyanus kabuğunun zayıflığı yüzünden, dünyânın yüzeyi üzerinde kayarak birbirinden ayrılması. Asrımızın başlarında, Amerikan jeoloğu Frank Taylor, kıtaların çok eskiden dev bir kara kütlesi meydana getirdikleri fikri ile ilk defa ilgilenmişti. 1908’de o zaman için hayalî olan, kıtaların birbirlerinden şimdiki durumlarına kadar ayrıldıkları teorisini ortaya attı.